Ako postupovať v prípade prevzatia poškodenej zásielky
Ako postupovať v prípade prevzatia poškodenej zásielky:
V prípade, že prevezmete balíkovú zásielku od prepravcu „bez výhrad“, tzn. že nebol spísaný reklamačný protokol a zistíte až po rozbalení, že časť zásielky bola poškodená, tak prosím postupujte nasledovne:
- Uplatnenie reklamácie musí byť spravené bez odkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od dátumu prevzatia zásielky
- Svoju žiadosť o riešenie reklamácie adresujte obchodníkovi firmy Bricol, ktorý Vašu objednávku vybavoval alebo na centrálny mail bricol@bricol.sk
- Žiadosť musí obsahovať:
· Číslo faktúry (variabilný symbol)
· Kód, názov a počet kusov poškodeného tovaru
· Foto poškodeného tovaru
· Fotografiu rozbaleného balíku z 3 strán: zboku, zhora a spredu – viď ilustračné foto nižšie